понедельник, 21 ноября 2011 г.

Чому розплетений кособублик?

З давніх давен українці особливу увагу звертають на косу. "Яка коса – така й краса»; «подивись на косу, а подумай про господиню»; «дівчина з косою, як трава з росою». Традиційна українська зачіска символізувала цнотливість та чистоту. Недарма, саме косу відрізали, якщо дівчина мала дошлюбні стосунки. Не втратила ця зачіска своєї актуальності й понині. Хоча за інтимні стостунки з хлопцями дівчатам більше привселюдно не відрізають заплетене волосся, але традиційна українська зачіска понині символізує жіночність. Недарма Леді Ю косу зробила особливою "фішкою".. Та ще за довго до цього радянський кінематограф, відчуваючи майбутні культурно-політичні тренди, широко використовув у своїх картинах "бублик" на голові.

Х/Ф "Весілля в Малинівці", 1967


  Х/Ф "Москва сльозам не вірить",  1981


Є в мене і власний досвід заплетення кособублика. Мені було 12 років, перехідний вік, я заплітаю собі косу, іду до школи і... терплю повне фіаско. Мені дарують прізвисько "карзина" (кошик). Нове ім*я не прижилось так само, як і зачіска. А через декілька років Леді Ю вперше заплітає собі "німб". З того часу носити "кермо" на голові не тільки престижно, а й красиво.

Скарлет Йохансон


Мери Джей Бледж

Ешлі Оулсен
Пенелопа Круз
  


Залишається лише сподіватись, що судимість Тимошенко не вплине на кособубликовий тренд.  Зачіска повинна завжди бути поза політикою  




Комментариев нет:

Отправить комментарий