воскресенье, 20 ноября 2011 г.

Мода... на блоги

Є гарне російське прислів*я "Не имей сто рублей..." Кінець цієї відомої фрази може процитувати кожен. А я, розповім, про тих  "сто друзей", які, фактично, змусили мене вести цей блог.



Рік тому одна моя знайома зателефонувала з досить незвичною на той час пропозицією. Вона працювала журналістом в одному виданні. Тоді якраз проходили модні покази, а ця моя подруга, з якоїсь причини, не могла їх відвідувати. Я на той час вже активно писала в журнал, тож вона запропонувала мені провести два дні на роботі замість неї. Так я потрапила на  Kiev Fashion Days. За ті два швидкоплинних дні я обзавелась купою знайомих, окрім цього я закохалась в моду. Насправді, я завжди цікавилась певними тенденціями, але я ніколи не заглядала в глиб. Через рік я знову потрапила на тиждень моди в Києві. І все, розпочалось... Після останнього показу пройшов майже місяць. І ось тільки зараз я вирішила розпочати вести свій блог. Спробую розглядатати відомі аспекти культурного життя столиці і не тільки, під незвичним поглядом. А там побачимо, чи дійсно мій погляд незвичний, чи, можливо, самооцінка моя завищена.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий