среда, 4 февраля 2015 г.

Андрій Кузьменко - втрата українського шоубізу!

"Він розбився на машині" - так просто і так буденно писали українські газети, - "Андрія Кузьменка - лідера гурту "Скрябін" більше нема!"

Про те, що така світла і проста людина загинула в автокатастрофі я дізналась надверіч того дня. Випадково... Новин я не дивлюсь, але Вконтакт заходжу регулярно. Того дня я Вконтакті не лазила, а тому, коли я відкрила сторінку мене дуже здивувало те, що практично всі друзі постили фото Андрія і пісні Скрябіна. Через кілька постів я побачила чорну стрічку....



Кузьменка більше нема... Сьогодні його ховають у Львові. Більше не буде веселих пісень про маршрутку, ліричних про маму, життєвих про руїну в країні. Його пісні виділялись сарказмом, простотою, народністю. Близькі за своєю суттю до кожного українця, чи то він олігарх, чи то простий робітник фабрики N. Усі ми вилізли з одного болота, а тому слова чіпляли за душу і тіло билося в екстазі. Лідер гурту "Скрябін" не був голослівним. Він не ліз в політику і не чіпляв собі медалей, але його фрази і роздуми були завжди влучними, як стріли! Він говорив правильно, розумно. Видно зразу - досвідчена, зріла людина.

Я не була фанаткою "Скрябіна" і не відвідувала його концертів, але я дуже любила простоту їхніх пісень. І жаль, що така людина пішла з життя... Так безглуздо, не віриться. Давайте не забувати, що з життя пішов не тільки співак, шоу-мен, ведучий, а й син, батько, громадянин України і просто патріот. І наостанок, пара улюблених пісень!

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий