четверг, 1 декабря 2011 г.

Фарбований лис

Якось у двохрічному віці мама мене залишила саму вдома. Це був початок 90-х. Найсмачніший період розрухи. Чи то в магазин привезли цукор, чи якийсь інший не менш важливий продукт, але факт залишався фактом, мамі терміново потрібно було мене залишити одну вдома. Аби я не сумувала та ненароком не спалила хату в її відсутність, вона залишила фарби, пензля та невеличкий аркуш. Купивши все необхідне, мама швиденько прибігла додому і побачила таку картину: фарбований хаос і посеред нього сидить ясне замальоване сонечно, тобто я. На питання, що я роблю, я сміливо відповіла: "Лісую!". Про існування боді-арту я не знала, але собі зробила "шикарні" малюнки на тілі. Не такі, як на цій рекламі, але нагадую: боді-арту для мене ще не існувало. Важко непомітити той факт, що цей напрямок мистецтва зайняв почесне місце в рекламі. Нестандартно та сміливо. Дивує, заворожує  і просто дарує неймовірну насолоду... Enjoy...









Комментариев нет:

Отправить комментарий