среда, 14 мая 2014 г.

Гламурні "вєщічки" від Анни Сєдокової


В житті кожної поп-зірки наступає такий момент, коли на них сходить кулінарна або дизайнерська благодать. І тоді, після "прозріння", вони починають відкривати ресторани, шити одяг і виготовляти парфуми. От ще одна гламурна діва зрозуміла - вона крутий дизайнер, і бігом заснувала власний бренд " La story".

Що я наговорюю на Анну Сєдокову? Потяг до дизайну у неї був давно. Та я ж не знала.  У неї просто руки не доходили шити. Ось як про це розповіла сама Сєдокова: "Коли я була маленькою дівчинкою, грошей на гарний одяг практично не було. Тоді в 10 років я навчилась перешивати мамині речі, комбінуючі дві речі в одній, малювала принти. Пройшов час. Я переїхала жити в Лос-Анджелес. І так само не могла знайти яскравий не дуже дорогий одяг, який би відображав мій внутрішній світ. Я вирішила створювати його сама".

Не знаю... віддати 150 баксів за сіренький спортивний костюм, навіть від Сєдокової, це не дорого? Якось мене не надихає. Або 85 баксів за кофтинку. Коли будуть знижки мінус 50%, тоді і прикуплю щось собі. А так... соррі... ціна не моя. Не люблю я витрачати багато грошей на одяг.

Для муЩинок спешл від Аня є чоловіча колекція - і ще одна прихована радість - частенько одяг Анна рекламує сама. Там є на що подивитись? ;)


 





 



















Комментариев нет:

Отправить комментарий