понедельник, 7 октября 2013 г.

Декупаж, частина - 2

В першій статі про декупаж я розповідала про переваги занять декупажем. Якщо коротко, щоб не витрачати час на перечитування, то декупаж дає: 1. спокій; 2. економію на подарунках; 3. унікальність подарунків; 4. прикрашає дім. У цьому пості я розповім про самі найперші кроки у декупажі (щоб не дорого) для тих, хто хоче дізнатись "чи це його".

  

І так для початку, що треба купити (щоб економно): 

1. Заготовку для декупажу. Це може бути дерев*яна, скляна, з пенопласту, варіантів маса. Я для початку купила невеличку коробочку десь за гривень 10-15. 

2. Грунт акриловий. Простий білий грунт, який треба накладати перед початком декорування, щоб вирівняти виріб і щоб малюнок виглядав краще. Купувала я невеликий тюбик. Вартість - приблизно 20-30 грн. 

3. Фарби акрилові. Якщо кортить зробити кольоровий вибір, то можна взяти набір фарб (від 70 грн) або брати у тюбику (один коштує гривень 25-30, але вистачає на довго). 
 
На перший раз я користувалась тільки грунтом. Білий виріб теж нічого :) До речі ось він. 

 



4. Пензлик зі штучною ворсою. Купувала я один пензлик і для нанесення грунту, і для нанесення клею і нанесення лаку. Мінуси - треба часто його мити. Вартість гривень 20. 

5. Серветку. Одна серветка коштує 2-5 гривень. Вистачає на кілька виробів. 
 
6. Лак-фініш. Баночка коштує гривень 30. Я полюбила будівельний лак-спрей, гривень 15-20. 
 Це, власне, мінімальний набір. Коли накриває по повній, то багато чого іншого купуєш :) Наступного разу - перший мастер - клас від Культурної шафи. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий